resan är betald.

Sitter i skolan nu och ska precis börja jobba med mitt eget hotell, har två delar kvar att
göra sen är själva "grunden" klar. 
Kom på att jag helt glömt bort att berätta för er att min och L's utlandsresa är helt betald nu, så
nu kan ingen stoppa oss hoho. 
Åh i nästa eller början på nästnästa vecka ska vi fixa nya pass så vi har det också, ush värsta som
finns är de att ta bilder för typ id, pass osv för så himla fula blir sånna bilder o.O Samt nu är det bara
70dagar kvar så den 7juni är det exakt 2 månader tills vi åker, helt sjukt alltså!
 
Men ska fortsätta jobba nu så jag blir klar idag, detta är enda seriösa lektionen, för efter lunch ska jag
och A kolla på film på engelskan, blir att titta på "a walk to remember".
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback