jag klarar mig lika bra med som utan dig.

Är hemma hos pappa nu, ingen skola då mina höftleder gör sjukt ont när jag
står eller går så ah.. Tänkte blogga lite sedan försöka göra lite skolarebete, har
inte mycket kvar endå om man tänker allt jag haft innan jag började nöta ned allt. 
 
Är riktigt trött också, då jag knappt sovit inatt.. Menmen kommer en ny natt idag
där jag förhoppningsvis får sova lite mer iallafall. Har förövrigt inte mycket mer
att säga, är ju kort vecka i skolan denna veckan. Så är bara tisdag&onsdag kvar
sen innan det är långhelg.
På torsdag ska jag jobba iallafall, sen kanske vi ska till min moster och planera min
och hennes mans födelsedags firande eftersom vi ska fira tillsammans då han fyller
dagen efter mig. Sen på lördag blir det nog att åka till mamma under dagen, och sen
så på lördag sover jag nog där då dem ska på konsert så ska jag va hund&katt vakt haha.
 
Men ska inte skriva en massa mera, hoho här kommer några dagar jag ser fram emot 
nu under kommande veckor/månader.
Ciao:*
 
dagar kvar till 18år
36 dagar kvar till nya säsongen av PLL
39 dagar kvar till sommarlov
dagar kvar tills Leila kommer ner
dagar kvar till KOS
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback