ny kudde & snart ny madrass

Ska ta och sova nu på min nya kudde. Var somsagt med morfar idag och kollade madrass och vi hitta en som nu beställts så fick jag även en ny kudde som man kan skjustera "fyllningen" i så den blir perfekt. Och kan säga att min morfar är oslagbar, han gör allt för mig för att jag ska må bra, han har alltid varit vid min sida, min egna Lapalaj, han betyder så sjukt mycket för mig förstår ni, han och mormor (då hon levde) finns/fanns alltid där. Så nu får ju jag en bäddmadrass + plus kudden som går på X antal tusen. Blev värsta chokad då jag hörde priset.

Sen efter madrass provning fika vi innan de bar hem igen. Men nu ska jag sova första dagen imorgon på praktiken på sista veckan!
Ciao:*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback