Skriver av mig såhär innan läggdags.

Jag måste bara skriva av mig lite om en sak som jag stör mig så fruktansvärt mycket på.. Jo det är när någon människa misst någon nära och tex skriver "vila i frid ******" så kommer det människor och istället för att bry sig i personen och visa att man finns där för någon som förlorat en perso. Som antagligen betydde mycket med tanke på att h*n visar det på detta sätt. Så kommer dem dära människorna och säger "vad hände?!" Och det är det ENDA dem bryr sig i och inget annat.
Åh jag blir så irriterad på det för vafan visa någon respekt för dem människor som förlorat någon, personen kan ha dött i sjukdom, olycka, eller i ett självmord eller ett normalt mord etc, vad gör det er när ni inte känner h*n?! För gjorde ni det skulle ni ju veta hur personen lämnat livet.

Men folk i dagens samhälle är så fruktansvärt nyfikna och tänker bara på sig själva och "skvaller" och tänker inte för fem öre hur det kan påverka andra människor som har det jobbigt. Men jag kan erkänna jag kan tänka och undra hur en person misst livet när jag ser något, men det skulle ALDRIG falla mig in och fråga varför personen gjort det. Menar vill dem anhöriga att alla ska veta hade dem väll skrivit och berättat vad som hänt, eller iaf berättat det frivilligt!!

Anledningen till att jag kom och tänka på detta va då jag såg på på flera ställen om en person som misst en nära person och då kom de folk direkt och fråga "vad hände?" Vissa frågade t.o.m flera gånger.. Och det är inte första gången jag ser sådant utan det är varje gång jag ser något om det hära..
Och det stör mig något fruktansvärt att folk ska va så nyfikna och till och med tjata på folk som tydligt sörjer någon annan. Istället för att visa respekt och tex skriva "vila i frid".

Ushush nu har jag fått skriva av mig lite och ska sova nu.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback