skolan suger helt enkelt.

Sitter i skolan och gör inget alls.. Ska ha reception men läraren är inte här, för hon
gör ju sitt eget schema och gör som hon vill. Känns bra när inte jag var i skolan igår och
vi ska ha prov imorgon men får ingen genom gång i det nya som jag missa igår som tydligen
ska vara med. Ska bli så jävla skönt med lov då skolan bara kan dra lång åt helvete.
 
Men utöver det, hela förmiddagen har jag, Agnes, Lisa, Emma och Filippa suttit och förberett
våran talkshow och är faktiskt taggad på att göra den, känns som det kommer bli en riktigt
bra faktiskt! Åh har bestämt mig för att börja kolla på "the OC" igen, blev astaggad på den idag,
samt att det är världens bästa serie fram till sista säsongen, men de skiter jag i.
 
Åh appropå serier idag är det exakt 7dagar tills första avsnittet på säsong 4 av "PLL" släpps!! Längtar
som fan alltså, är typ besatt av den då jag måste få reda på vem A är! Aja ska även ikväll ner till 
balen för min högstadieskola ikväll och titta, vill också ha bal och ha en superfin klänning! Men Evve
har ju bal så de är största anledningen att jag ska kolla. 
 
Hoho jo juste fick reda på igår att jag jobbar nu på torsdag vilket innebär att jag är ledig den 16juni,
så jag och Evelina kan dra till Sthlm och kolla på rixfm festival och sätta oss på någon uteservering innan
och ta en cider eller så, grymt blir det!;)
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback