Det som en gång var, finns inte längre kvar.

Kom hem från jobbet för ett tag sen, N sov ju här inatt så blev ganska sent så riktigt jobbigt att kliva upp i morse. Men det gick tillslut och kom iväg till jobbet i tid.
Dagen har gått skapligt fort då det varit mycket att göra hela tiden, och när det inte kom nya kunder fanns det alltid något annat att plocka med så ja.

Vet inte vad som händer sen, jag och N pratade om att träffas igen, men har inte fått tag i henne så vi får se vad som sker. Ska även upp till Pappa och Marie och äta men blir kanske middags dejt med N istället, hon smsa nyss så.

Men ska ta och fixa mig lite och sen dra till henne. Är för övrigt 45dagar tills jag och Leila flyr till värmen, och 40dagar tills hon kommer. Längtar somfan för ju mer vi närmar oss ju mer saknar jag henne! Behöver min bästavän som inte är den smartaste av mina vänner, behöver mitt fån!
Men tiden har gått fort så den borde flyga fram när mitt sommarjobb sätter igång imorgon.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback