Livet levererar till fullo.

Exakt som rubriken säger känner jag nu, mår så jävla bra, är så jävla glad och ja vad mer ska man säga?
Jobbar förfullt, har 14 arbets dagar kvar lite utspritt under Juli, och det kommer ge mig pengar så att jag kan boka tid för min tatuering så fort jag vet att jag har mina 5000:- för den. Resterande pengar går till en systemkamera hur nice är inte det?
Det är sommar och det är sol, mina leder är på topp för det är så varmt, alla mina mediciner svarar så
bra så att jag får dels fortsätta med min starkaste men även trappa ner på andra. Kroppen blir brun och fin
(Just nu med lite pigment fläckar pågrund av flagning men som snart är bruna igen). 
 
På tisdag kommer min älskade vän Nathalie hem igen efter att varit borta i två veckor och hon har med sig goa Natali så får träffa båda mina fina saknade tjejor. Det är 21dagar tills Leila kommer hit som
jag inte träffat sen höstlovet 2012, och om 26dagar lämnar vi två Sverige och hälsar Grekland & Kos
välkommna för under två veckors tid. Har sparat in så fruktansvärt mycket pengar för resan 10,000 +, och
detta visar att jag faktiskt kan spara när det väl gäller! 
 
Jag har inga idiotiska människor i mitt liv längre, dem som en gång sänkt mig är nu borta! Dem som en gång
fått mina tankar att snurra, fått mig att verka va en dum/dålig person är som bortblåsta. Dem som nu står
kvar vid min sida är dem jag vet att jag alltid kan lita på, som inte kommer lämna vad än situationen är. 
 
Jag är helt enkelt bara så himla glad, mår så himla bra! Både fysiskt och psykiskt nu och det var ett tag sedan
jag verkligen gjorde det, senaste gången jag kände såhär var nog i slutet av 2011, början av 2012, men inte ens
det kan slå detta för då kom det fortfarande saker som fick mig ledsen, men inte nu längre. 
Alla minnen finns kvar det gör dem, men det är inget som kan sänka mig längre!
Love the life you live, live the life you love!
 
Ciao:*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback