kaos.

Sitter och kollar på Degrassi på MTV, va typ beroende av det förut haha. Men har inget
annat att göra så fick bli att kolla på detta en stund. Har tidigare idag snackat med både E
och A, och känns skönt att dem tycker detsamma som mig och ja. 
 
Idag har jag inga planer alls, ska försöka nå min doktor nu för att kolla hur det ser ut med mina 
mediciner när jag ska åka utomlands. Var på apoteket för ett tag sen och pratade med en tant
där men hon var ju typ körd och sa "jag TROR inte det är några problem", men vafan hon måste
ju vara säker-.- Så bad hon mig ringa till Grekiska ambassaden, så testade det nyss men var
ingen som svarade haha, och de ringde asläskigt.. Så testar att se om jag får tag i min doktor
nu istället och hoppas på att han vet
 
Blir så less på att det ska vara så mycket kaos hit och dit men mediciner och shit, tror inte det
kommer va några problem för dem är inte så jävla starka dem jag tänkt ta med men bäst att kolla
endå. För det handlar ju endå om smärtstillande så det är väl dem som kan ge problem. 
Men aja ska ta och fixa mig lite och ringa nu.
Ciao:*
arkivbild. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback