you're my bestfriend.

Inte ens två hela år har gått, knappt 1.5år har gått, och du står mig närmst, du är
hon som betyder mer än ord kan beskriva, mer än alla världens pengar, universums stjärnor.
Att ha dig vid min sida dag som natt, är det bästa som hänt mig, jag har fått en ängel vid min
sida, hon som står vid min sida genom eld och vatten, skratt och tårar, ångest och lycka, hon
som aldrig lämnar min sida vad det än gäller. 
Jag kan säga att jag är så sjukt lyckligt lottad som fått en vän som dig, att jag av alla världens
människor fick den bästa av dem alla. Hon som får mig att le när jag gråter och allt är som
mörkast, som får mig att resa mig ännu en gång när jag rasat till marken och är beredd att
ge upp, att sluta kämpa och låta allt mörker vinna över mig.
 
1.5 år skratt, tårar, minnen och så mycket mera. Du är mitt hjärta, min allra bästa vän, 
syster, bättrehälft och själsfrände, du är hon jag inte skulle klara mig utan.
Du orkar med mig när jag är som värst, när jag är på botten, och blir så arg på dig,
så arg så för stunden vill jag bara kasta saker på dig, eller kasta min mobil åt hellskotta,
men ilskan är för att jag vet att du har så rätt, men jag vill inte inse det, för det som du har
rätt i är saker jag önskar jag aldrig skulle behöva gå igenom, eller faktiskt se sanningen i.
Fast bakom all tillfälliga ilska älskar jag dig oändligt mycket.
 
För dig hjärtat skulle jag gå genom eld, bestiga alla världens berg, hoppa fallskärm
från den högsta punkten som är möjlig, simma med en massa sjögräs, sova med
spindlar, för dig min vän skulle jag döda!
Det spelar ingen roll om du är här, Skåne eller nere i Australien. Jag finns alltid
vid din sida alla timmar på dygnet, skulle du behöva mig skulle jag ta det första flyget till
dig, för jag lämnar dig inte ensam en enda sekund.
 
Tänk dig en ros gjord i plast, den dagen den vissnar kommer jag lämna dig.
Me love u so fucking long time!
syster-bättre hälft-bästa vän
DÅ-NU-FÖRALLTID
 
 
hahah låten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback