jadu.

Sitter just nu i sängen och skulle kolla på det senaste
avsnittet av "the following", men det funkade inte på min dator.. Så får bli att
kolla på den senare. Skulle ju somsagt sova hos E inatt men blir inte så då jag
inte vågar chansa att jag blivit smittad. Magsjuka (som vi tror det är), startar
ju typ 1 eller 2 dagen, så vill inte åka dit och så är jag smittad..
 
Hoppas förövrigt att jag verkligen inte är sjuk för ska till tandläkaren imorgon, och
vill inte skjuta på den tiden, utan vill få det avklarat. Så som mamma också sa är
det bäst att va hemma idag och imorgon så jag inte blir sjuk när jag är borta något.
Så vi får se hur min veckas planer blir nu..
menmen, Ciao:*
arkivbild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback