framtidsplaner.

Har nyss kollat på gårdagens avsnitt av "hollywood heights" och tidigare idag kollat lite
på vovvsingar. Längtar tills jag flyttar hemifrån och kan köpa hund. Ska ha två stycken och
redan bestämt vilka:') Dör för dem så söta dem är helt sjukt. Två små björnar en brunbjörn
och en isbjörn, två små hårbollar.
 
Men nog om vilka hundar jag ska köpa när jag skaffar lägenhet, hade feber imorse med. Vet
inte om jag har det nu, inte kollat sen vid 6 imorse, tog en värktablett då också som sänker
febern, så har jag bara glömt att kolla när den gått ur kroppen igen. 
åhåh juste jag vill ha en katt också, en dvärg katt. Såg en sådan på tv igår och dem va så söta,
dem såg ut som en mini katt i får kostym haha. Alldelles luddiga som får men dem sa att pälsen
var mjuk som bomull och inte sträv. Fast problemet med dem va att den inte är så vanliga så dem
finns inte överallt, så får väll åka utomlands och köpa hem en hihi.
Haha har typ fått djur nojja, men älskar katter & hundar. Plus att jag och L har pratat massa om
lägenheter osv, så då blir jag ju lite mer tagg på det, och kan inte bo helt själv så måste ha sällskap
av djur då ingen människa är hos mig;)
 
Men nu får detta ta och räcka, ska kolla på någon film för har absolut inget skoj att göra.
Ciao:*
mina framtida vovvsingar!:') Menar kolla bebisarna, små björnar♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback