*

 
Våren solklart, att dra upp rullgardninen på morgonen och en stark vårsol
träffar ditt ansikte, att liksom känna värmne från den. Att se hur snön sakta
men säkert smälter bort och höra fåglarna kvittra. Det är något av det bästa
som finns, efter en lång och kall vinter med snö konstant sen i november syns
nu äntligen gräset utomhus. Tillochmed vårblommor har börjat växa, ett tecken
på att sommaren är påväg.
 
Sen att nu kan man gå ut i ett par converse utan att fötterna fryser till is
för att skorna inte är tillräckligt varma, och att kunna gå ut i en skinnjacka
och inte en frysa, utan att det är riktigt skönt. Att slippa alla stora och
jobbiga kläder är så skönt. Men i Sverige så vet man aldrig snön kan
komma när som helst igen, men som det ser ut nu är det underbart.
Så denna veckan går hissen till att våren är påväg & att den förhoppningsvis
håller i sig.!
 
Mycket piercingar. Jag dissar inte allt med piercingar, vill själv ha i naveln, har
velat ha i tungan eller läppen men inte blivit så. Men jag tycker piercingar är 
snyggt till en viss grad, att kanske ha i näsan och tungan, eller tungan
och ögonbrynet är snyggt, eller detsamma med läppen. Men när man har piercingar
i ansiktet kan det lätt bli fult och typ "stökigt" om det är för mycket. 
Liksom att tex ha i läppen, näsan, ögonbrynet osv då blir de ju värsta typ linjen av
piercingar vilket jag inte tycker är snyggt alls. 
Det är ju nästan då så att om man tar en stor magnet och sätter den framför personens
ansikte borde ju ansiktet dras mot magneten för att det är så mycket "skrot" i facet.
Haha låter skitelak, men nej det är min diss och jag tycker för mycket synliga piercingar på
liten yta ser ut som skit helt enkelt.
Så veckans diss går till mycket piercingar helt enkelt.
Menar vart är detta snyggt? Om någon tycker tvärt emot kan
ni ju förklara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback