*

Har suttit och funderat fram och tillbaka vad veckans hiss ska bli, och efter
många om och men kom jag inte på något som bah "pang det blir perfekt". Så tänkte
att denna veckan får millitärmönstret en fet hiss. Tycker det är så förbannat snyggt med
ett par millitärmönstrade jeans, en svart tröja till sen något halsband typ. Eller ett
par svarta jeans med en tshirt till och en millitär jacka till det. Eller till sommaren
shorts, linne och millitär jacka, eller ett par shorts med det mönstret och en mörk tröja till
och sedan ett par converse till alla dem olika klädesplaggen.
Japp det får min hiss för tycker det är så förbannat snyggt.
 
Okej dissen har jag inte haft några problem alls med, gott och väntat på att köra
den festaste dissen av alla till dem bloggare som skriver massa om SEX. Asså seriöst
vart är världen på väg, på FB är jag med i olika små grupper där man kan länka
sin blogg för att få fler läsare. Men varenda dag kommer det minst 3 bloggare som
skriver "nya sexställningar uppe på bloggen", "förlora oskulden", "så här gör du för
att få en kille kåt" osvosv. 
Åh det som stör mig är att dem skriver om dem är sexgudar, att dem prövat allt,
att dem kan allt, och vet exakt hur saker och ting går till, vad som är skönt och vad
som är obehagligt. Men sedan till de värsta att det är typ 14åringar som tror sig
så mycket och så, och sen skriver sina egna sexhistorier och egna erfarenheter.
Samt så igår kom jag in på en 13årig tjejs blogg, som skrev massa om sex, och
menar hon är 13, då ska man väll knappt sluta leka med barbie? Liksom vart
är världen påväg..
Så en fet diss till alla sexbloggare, som tror sig va några sexgudar osv.
taget från 13åringens blogg.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback