Apr. 26, 2013

Har precis kollat på "Berättelsen om Pi" med pappa och lillebror. Så har suttit och gråtit till filmen också, borde tusan inte kolla på film.. haha.

Har annars bara tagit det lugnt idag. Jo juste när jag satt på bussen hem hade de skett en bilolycka, så när vi åkte förbi höll ambulansmännen på vid åh i bilen för att få ut en människa, ush så hemskt att se sånt alltså.. Men kom hem i god tid iaf så drog och tog nya prover så jag får äta min medicin.

Imorgon drar jag till Sthlm och ska titta lite saker, dels en konfirmations present till min bror som konfirmerar sig 19maj. Men ska sova nu så jag är pigg imorgon.
Ciao:*




snygga armen jag fick efter, lär bli ett stort och fint blåmärke imorron..


DagensOutfit: jean-gina tricot // tröja- Ed Hardy // kofta-h&m



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback