you can tell if a guy is really hurt or in pain when he cries in front of you.

ojoj jag suger på att blogga nu känner jag.. Men iallafall natten spenderades
som den förra fast utan tårar denna gången. Stefan ringde och väckte mig mellan
kanske 2 och 3 inatt och ville prata haha.
Så låg vi och snackade om allt och inget verkligen fram till 4 då han råkade
somna i telefonen, lite gulligt:')
Men somnade väldigt snabbt efter det och fick sova hela natten fram tills typ
8, då ja.. Alaska om ingen annan klättrar upp i min säng och biter mig i foten igen..
Så kunde jag inte somna om, så låg i sängen i kanske en timma till och lyssnade på
musik osv.
¨
Men iallafall tagit lite bilder som jag kan visa på bloggen dårå, så slipper ni se massa
gamla eller allmänt tråkiga bilder dårå.
Och just nu är mina sysslingar/tremenningar Jonna och Elina här med sin mamma, så ska
ut straxt och sociala mig, kände att jag bara behövde blogga lite(a).
Juste lyssnar även på musik och smsar med Stefan, och vädret är underbart ute, de kan inte
bli bättre alltså!
¨
Men har inte så mycket mera och skriva om nu, lägger in några bilder nu.
Så kan jag nog göra en liten bildbomb av nya bilder, senare under dagen^^
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback