without you, i'm always incomplete

Har nyss gjort klart nya designen, har bara en liten förändring i menyn kvar(a).
Har även precis tagit ut min hallon&blåbärs paj, så nu taggar jag tills den svalnat
så jag får äta den.
Ska även vispa ihop vaniljsås också, ingen paj utan sin vita sås ju:o haha.
Men ja, har inget att blogga om, ville bara meddela om min nya design och om min
paj, som jag alltid sagt.. Jag kommer bli en bra hemmafru, fast kommer göra sen som
jag bor med tjock;o Kan ju bara göra massa onyttiga saker haha;$
¨
Men iallafall vad tycker ni om nya designen HISS/DISS?! jag tycker om den super mycket
och gillar bilderna på mig att ja ler liksom eheh;$ Plus att man ser mina
super charmiga smilegropar på bilderna så ja;))
¨
Jo juste ändrade med halsbandet som jag iprincip alltid har på mig, de satt ju på ett
läderband innan, men idag fick ja damp på att de ramla av såfort ja böjde på mig, gjort
det flera gånger förut, men nu lesnade ja på't:c
Vill ha det som "orginalet" eller vad man ska kalla de, men nu kan jag ha de hela
tiden + sova med det, och jag slipper dampa på att de ramlar av hela tiden.. Fast när
ja inte är lika dampig åh inte kommer få ryck på det så ska jag sätta tillbaka det på
sitt vanliga band, för då är de som bäst:')
¨
Men nu har jag inget mer att skriva, här kommer massa bilder istället:D
Ciao:*
JUSTE OM NI INTE SER NYA DESIGNEN KLICKA F5 1000ggr:D
min fiina paj:')

ändringen med halsbandet..











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback