same shit, different day

Vaknade för kanske 30min sen? sovit sen ett tiden kanske. Åh just nu
skriver jag med Frida och väntar på att Elin ska smsa så jag kan ringa
henne och vi kan snacka om onsdagen då vi drar till grönan och kollar på
Maskinen!
¨
Ligger fortfarande hemma i feber, och mår allmänt dåligt.. Har fått min lillebror
Andreas att baka rosa muffins till mig så ska flytta mig till köket och förklara
för honom hur man ska göra, eftersom jag är bäst på de;$
Inte mycket mera och skriva, ska väll lägga mig och sova om någon timma igen.
Ingen skola imorgon heller så..
¨
Jo juste fått ny tid till sjukhuset nu, blev 2 dagar senare alltså den 1juni.. Menmen
bättre sent än aldrig får jag väll tänka.. Men nu ska jag inte skriva mera ciao.
Tack gumman för att du försöker få mig positiv iallafall när jag
är som mest negativ..♥


sv; jaha! hoppas du får svar nu då!<3



Tack söta du <3

2012-05-10 // 18:18:28

sv; ja!<3

hihi jodå <3

2012-05-10 // 19:02:22

sv; ska träna snart, du? :)

2012-05-10 // 19:09:51
» Ida

Jag har en tävling där du kan vinna en valfri print utan ram från GeMina Arts! :)

Var gärna med men läs reglerna noga ifall du deltar :)

http://idahtt.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-valfri-print-utan-ram-fran-g.html



Har även en frågestund på min blogg, fråga gärna ngt :)

http://idahtt.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-10 // 19:44:21

Vilken fin vän du har! ;)

2012-05-10 // 20:45:39

blogglovinbyte? :) kommentera då i min blogg när du har lagt till mig så lägger jag till dig med!

2012-05-10 // 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback