never give up..?

Har rast i entreprenörskapen just nu, och om 40minuter så ska vi ha prov. 
Tror vi slutar efter det, men stannar iallafall inte en sekund efter klockan
halv 4, för då missar jag bussen och då blir allt spårat och hinner inte till um,
och allt blir kaos.
¨
Men iallafall mår allmänt dåligt, blev väckt av Texas typ 4ggr inatt.. Så vaknade
på helt fel sida, grät på bussen till skolan.. och mått illa och vart yr hela dagen.
Så kom vi till lunchen och då var de någon vidrig typ lasangeplatta med majs och
svamp i, så då rasade allt.. Är så sjukt irriterad på precis allt, skulle kunna sätta
mig ner och gråta seriöst..
Tur att jag har Evelina iallafall som gör mig på något bättre humör.
Nu har jag sprängade huvudvärk och vill bara hem..
¨
Jo juste hade läs&hörförståelse på engelska NP, och allt gick skit.. Det va verkligen
skit svårt.. Jag tyckte det i 9:an va svårt, men de va ju as lätt jämfört med detta,
satt typ åh stirra på en fråga i 20min?:c
¨
Men iallafall, inget mera och skriva. Blir ju att träffa Elin sen och dra till sthlm,
så hoppas på ett bättre slut på dagen. 
Kommer upp ett tidsintällt inlägg sen btw.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback