i would follow you into the dark..

Ligger i sängen och smsar med saknade Nathalie, och skriver på fb med Evelina
och Gabbe! Ska ta mina mediciner, sen så ska ja borsta mina tänder och bädda
ner mig i sängen.
Är galet trött och har sjukt ont i kroppen för stunden. Så ja finns inte mycket annat
åh göra. Saknar även Stefan i massor helt sjukt hur saknad den pojken är, saknaden
är verkligen enorm, och är hemsk och gör så ont..:'//..
¨
Men iallafall sista skoldagen imorgon, underbart det alltså! Blir ju troligtvis grönan åh
det imorgon, bra start på långhelgen iallafall! på torsdag äre städning hemma som gäller,
på fredag får vi gäster osv. På lördag & söndag vet jag inte, kanske bara att chilla galet?
Aja, bloggar mera imorgon. 
Ciao:*
HAHA orkar inte, dör av skratt, Nattans pappa alltså.. Han är ju bra
störd xd åh de låter ju inte ens lika hahaha xd


sv; härligt:D

2012-05-15 // 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback