du va mitt allt men nu sitter jag och fäller en tår

Har nyss städat hela rummet, va liksom tvungen eftersom imorgon
fyller jag år ju ehehe;$ Men iallafall vart i skolan idag.. Engelska föredrag
åh de gick väll skit.. Sen så skulle vi prata om Trosarederi nere i restaurangen,
åh ja.. de gick som de gick ahah;))
¨
Efter det vare bara en lektion kvar, men satt och pratade med Evelina under
typ hela, vi har ju inget att göra för stunden så haha.
Men så slutade vi, åkte hem vid kvart i fyra bussen och va hemma runt 5 typ
eftersom bussen va cp seg-.-''
Åh när ja kommer hem säger pappa " du har ett paket på din säng" så springer
in i rummet och där på ligger min suit of sweden, äntligen säger ja bara:')
En tidig födelsedagspresent från företaget kanske jag ska se de som ehe;)
¨
ehe juste, jag tjatar ju alltid om att ja skulle bli en sån bra hemma fru.. Men idag
ångrade ja mig.. Eller visst jag kommer kunna underhålla den jag bor med som ja
underhöll min lillebror.. Han satt åh asgarvade åt mig då ja skulle städa..
Jag stod och skrek på dammsugaren, sen stod jag och skrek på en stol för den var
iväg så välte den med påsen med skräp i ner på golvet, så fick ja damp på den
osvosv.. haha, men ja underhållande va mina utbrott tydligen..>.<
¨
Men iallafall sen jag kom hem har jag bara städat.. Ja mitt rum va fullständigt kaos..
Men nu väntar jag på att torktummlaren ska bli klar så jag kan gå och raka benen och
allt sånt, sen ta en dusch. Kan inte va inne i badrummet när den är igång, blir så
förskräckligt varmt D:
Men nu låter den inte längre, så ska flytta mig till badrummet nu, ciao:*
DagensOutfit: jeans-BikBok // linne-H&M // tröja-GinaTricot
hihi jättebebiiiis;$


bah för ja är helt okej söt när ja städar:'$

tycker min samling är helt okej fin.. lika många hos mamma, sen
har ja kastat flera också.. drogar smärtstillande? oohja..


sv: taaaack :D

kram

2012-05-24 // 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback