jag saknar ditt leende, jag saknar din närhet, jag saknar hela dig..

Hemma efter en go springtur med Bella dårå;) Så nu
har vi startat iallafall alltid en början.. Men vi ska springa på torsdag
eller söndag igen så det blir bra de^^ Åh just nu pratar jag med Evelina bebis,
jonte och Stefan dårå och så lyssnar jag på musik.
Ska strax hoppa in i duschen och sen så ska jag försöka få tag på Nathalie:o
¨
Men har inte så stor lust att blogga nu, har endå inget spec att blogga om..
Så jag bloggar senare eller imorgon, eller i övermorgon eller så.. Men ah
vi hörs, hoppas ni har de bra.
Ciao
kolla biff armen alltså haha;))



Sv:

Du är bättre än bäst hjärtat!

Vet att du alltid finns för mig, och du vet att jag alltid finns för dig. Åh, inlägget du skrev förut.. du är guldvärd!! helt underbart. Ja, vi klarar allt tillsammans. Älskar dig min finaste syster!<3

2012-03-27 // 20:48:55

fin du är !

2012-03-27 // 21:52:59

Sv Skoj att du var med i dagens bloggtips. Svar på om du fick en av dagens platser eller ej ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-5.html



Där finns även chans att anmäla dig till morgondagens inlägg om du vill - vilket jag såklart hoppas på! :)

2012-03-27 // 23:32:44

Sv låter fint det :) Vad händer imorgon då?

2012-03-28 // 00:51:13

Fin blogg!!!

2012-03-28 // 08:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback