show me.. that good things happen to those who wait

Väntar på att mina bröder ska komma in så ska vi ha en myskväll hela familjen
hyra film osv, riktigt mysigt ska det bli.
Sitter även och pratar med lite folk nu på fb och lyssnar på musik. Åh har klickat
hem lite kläder somsagt, nöjd är jag.. Så hoppas bara på att allt passar när det kommer
hem i brevlådan;o
Jo har även pratat lite med min bebis Nathalie förut och nu har hon lovat att färga mitt hår
då jag kommer ner till henne, mörk-askblont här kommer jag;)
¨
Men nu har jag inget mera att blogga om för stunden, ville bara ge en uppdate för jag
vet liksom inte ifall om det blir någon mera ikväll/natt så tänkte ge er en då nu(a)
Men nu ska jag faktiskt ta och kolla på gårdagens BB avsnitt hihi^^
Hoppas ni haft en toppen bra fredag!
Ciao:*
Så ska gå till denna färgen igen, för att sedan bleka det mera och lägga in
massa blonda slingor till sommaren, kommer bli sjukt snyggt hehe;)

Mina nya hemklickade saker;) Men de får ni ikke se förrän dem
anländit till mig postlåda:*


» Sofia

Åh va fin blogg du har!

Du kanske vill vara med i Veckans Blogg på min blogg ? Om du vinner blir du länkad, har 100+ besökare per dag !

Du kanske vill göra Blogg'vin byte också ?

Kram!

2012-03-23 // 20:26:08
» Julia

Fin blogg du har , Var gärna med i dagensblogg ; http://flikenn.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

2012-03-23 // 20:35:46
» lajna

sv; förlåt för sent svar! nej gummsan! :*<3333

2012-03-23 // 21:42:06
» Vem?

GRYMT fin blogg du har! :)

2012-03-23 // 21:48:55

Sv; Samma här härlig!!!:)



Vad gör du nu en fredagskväll då?

2012-03-23 // 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback