i just want you to hug me tight..

Just nu har jag en liten kort rast på den första äckligt hemska lektionen..
Lyssnar på JB:') i'm so in löve in tha song!♥♥
Men iallafall snackar med mammi och jonte på fb, med Evelina som sitter breve
mig, och smsar med lite folk^^
Efter denna lektionen är det lunch och sen 2lektioner till, pallar inte med det, vill ju
bara hem.. vaknade verkligen på fel sida idag...:c
Läser även lite på kisses blogg om otrohet.. Ush åh fy för sån skit alltså D:
¨
Men efterskolan ska jag hem eller kanske till mamma beror på om mina kläder
kommit eller inte, men hoppas verkligen på att dem har de ju;o Vill ha mina
finfina kläder ju:c
Men nu har jag inget merra åh skriva om så bloggar senare^^
Ha en bra tisdag, Ciao:*
we♥it



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback