i don't want you to save me.. i want you to stand by my side..

har en liten såkallad bensträckare nudå. Första lektionen som var på 2.5 timma
fick jag, Jennifer och Isabell gå iväg på för vi skulle göra en gudiad tur här i stan
och vi tre var borta igår så, och de tog fram tills lunch typ.
Sen så har de vart lång lunch och sjuukt underbart väder ute så drog då med
Frida och Teffeni ner till bryggan och steekte i solen;) haha.
Har lite bilder från de fina vädret men dem kommer upp då jag kommit hem^^
¨
Och nu så taggar jag inför sista lektionen som är engelska.. fast nä..
hatar ju engelska, och så ska min lillagrupp där visa upp våran nyhetssändning
vilket inte gör något bättre D:
Åh har precis haft svenska och jobbat på mitt muntliga NP i svenska där jag ska
prata om min käraste vän Nathalie eftersom jag fick byta ämne...
Men men bloggar när jag kommit hem, tror jag ska införskaffa nya skor efter skolan;$
Ciao:*
en liten bild sen förut iaf^^


Hej! Fin blogg! Gör du bloglovin byten??:)

2012-03-22 // 14:46:20

aww hoppas deet går bra :D

har nyss kommit hem:)

2012-03-22 // 14:51:08
» Alice

sv: Det är bra!<3 Jag ska på dans, själv? :)

2012-03-22 // 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback