i just want to be with you...

Kom hem för en stund sen, skriver med min Elin som ja saknat massa när
hon va på kryssning:c åh så äter jag vattenmelon hihi(a) Men iallafall dagen då,
blev as stressad till tåget, men han med 1 minut.
Så klev Gabbe på stationen efter så drog vi upp till stockholm där vi kollade
runt i affärer, han bytte ett par byxor. Så var vi även med My, Tiffany, Kevin
och någon Matte? en stund där.
Åh när vi tröttnat på Stockholm drog vi till Järna och hem till Sophie så var vi där
ett tag. Innan vi drog ut och träffade massa folk, åh vet inte namnen på de alla haha..

Men så tog jag 9 tåget hem och nu sitter jag här och är helt slut. Åh juste vet ni vad(a)
Jag kom ihåg att prata med min kära pappa om sommarlovet, mitt minne fungerar när
jag antecknar på hela armen, underbart:')
Åh nu har jag inget mer åh skriva.. För stunden är jag inte så glad.. känner mig
gråtfärdig.. så ska äta upp min melon och sen sova..
Ciao:*


just nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback