vad gör man när tiden inte läker såren..?

Sitter i sängen och ska snart sätta mig i soffan eller ah snarare lägga mig
och tagga fotboll. Jobbat från halv 10-halv 5 idag så är helt slut, har verkligen
varit fullt från öppningen till typ halv 2 eller något?
Men imorgon är jag ledig så då ska jag sova ut, gud så skönt alltså.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva, pratade med Angelica inatt för hon va
ledsen, åh ställer alltid upp för folk, så ringde henne så pratade vi ut om de.
somnade jag runt 2 inatt typ, men vaknade ett flertal gånger.
Jo ibörjan då jag jobba också, var jag sjukt okoncentrerad.. han bara snurrade
i mitt huvud, ångesten och oron åh allt..
Men den släppte ganska fort eftersom det var så himla mycket att göra, så idag
får jag tacka att jag hade jobb, annars hade allt ätit upp mig innifrån.
 
Men efter jobbet hämtade pappa mig för orkade inte gå hem, så åkte med hem
till Marie direkt, så ja slapp gå dit sen.
Sov ett tag i fotöljen i en vacker fosterställning, kollade teve och efter maten 
skjutsade Victor hem mig, så slapp gå.
 
Men nu börjar fotbollen snart så ska stänga ner datan och bädda ner mig
i soffan med glass & täcke och mysa med mig själv.
Ciao:*
jag just nu, helt okej söt chey alltså!


Var gärna med i veckans blogg på min blogg och glöm inte att du har större chan att vinna om du skriver om tävlingen i din blogg;) http://adancelife.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-01 // 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback