the more boys i meet, the more i realize that it's only him i want to be with...

Nyss vaknat, pappa och Andreas fixar frukust. Åh efter det bär det av mot
apoteket (är typ stammis där), nejmen ska hämta ut nya naproxen, för mina är
slutt snart ehehe.
 
Sen så ska jag bara hem och chilla, funderar på åh dra ut en stund, ta lite bilder
osv, men vi får se.
Börjar jobba vid halv 6 idag, inte alls taggad på det.. menmen får tänka pengar eller 
något haha>.<
Jo juste appropå pengar, ska ner till banken idag också och kolla hur mycket lön
jag fått idag hihih:D
 
Men aja jag bloggar mera senare, ha en bra dag, i solen?
ja tror de är sol ute o.o men ja  vene>.<
aja, Ciao:*
 


» Emily

Sjukt fin blogg!! Följ gärna min blogg! <3

2012-07-20 // 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback