i don't hate you, i'm just not necessarily excited about your existence..

Nu är jag hemma och ska verkligen försöka köra igång med bloggningen!
Men iallafall haft det superbra verkligen, ska bjuda på massa bilder och försöka
få skapligt lite text eehehe..
 
Igår så drog vi hemifrån vid halv 3, var uppe vid 4 och fick kliva ombord vid halv5,
sen så satt vi chilla, åt snacks åh drack cola åh väntade tills vi fick tillträde till
hytten. 
Så när vi fick de, drog vi ner, fixade oss de vill säga, fixa smink, hår byta om osvosv.
Så efter det gick vi runt, spelade på maskiner, va ute i solen och massa fram tills halv9
då vi skulle käka middag (det jag taggat hela dagen). 
åt en portion med lite mat, sen intog jag desserten åh ja.. jag rullade väll typ ut därifrån,
mådde så fruktanssvärt illa, hade ätit pannacottor, moussar, mjukglass, tårtor, marängswiss,
jordgubbar åh massa annat som jag inte ens vet vad de heter:o
 
Så efter maten chillade vi massa bara tills klockan slog 11, då vi drog upp till discot, dansade
där fram tills det stängde vid 2, hade det galet skoj alltså! 
Så efter det gick vi ner och satt oss i en soffa åh chilla, så började två killar snacka med oss, så
var vi med dem, snackade, chilla, spelade på maskiner osv tills 4 på natten.
 
Så när de var läggdags kom helvetet.. Evve hade lämnat sin nyckel inne, åh min hade nötits sönder..
så vi kom inte in i hytten, vi slog/bankade, sparkade på hyttdörren men ingen öppnade, så klockan
4 på morgonen får vi gå till receptionen och be dem fixa en ny hyttnyckel till oss...
 
Så fick vi tillslut sova, sen var det upp vid 8 imorse, för att käka frukost. Så efter det fixade vi oss,
tog det lugnt, för båda va dö trötta, så hela dagen har vi vart väck typ o.o Var med på någon frågesport
men vann inget:( fast sög ju, kunde inte ett enda svar..
Handlade i taxfreen idag också, blev "lite" godis, en parfym, mascara och en super söt nalle typ,
kalla mig töntig som köpte den, men kunde inte motstå, för den va så söt:')
Juste fick nya skor av mammi innan kryssningen också, älskar dem, tack älskade mamma!
Men iaf sen vid 4 va vi hemma i sthlm igen med båten, åh vid halv 6 var jag hemma i mitt hus.
Nu ska jag lägga mig ner och vila förstår ni, bloggar kns sen;)
(btw inte skrivit allt, vissa saker tänker ja inte ta upp eheheheh) ;)
Gårdagens Outfit: jeans-Gina Tricot // tröja-Carlings
åh vi avslutar hela inlägget med världens finaste bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback