får ingen luft, blir knuffad runt..

Vaknade för kanske 20minuter sen? la mig tidigit igår, och sov skapligt länge
idag.. Hade gärna fortsatt att sova i något år..?
Idag vet jag inte vad som händer.. lilla hemma och plåga mig med tankar? eller
något sånt..
Nejmen jag får se.. Ska till apoteket iaf tror jag och köpa små saker som behövs..
 
Ska se om Gabbe kanske vill ses? Var ett tag sen, så han är saknad + han har mina
nya örhängen som jag glömde i hans väska sist D:
Men vi lär väll märka vad jag hittar på för något. Ska iallafall nu ta och äta
frukust och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Ciao:*
i miss u, does you know that? i wan't you here..


» Bella

SV; den känslan suger..blää. För många tankar. Okej, skoooj! :D Åk MASSOOOOOR! :D

2012-07-17 // 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback