you can get through this..

Vaknade runt halv 9, åh mådde sjukt illa, reste mig upp och allt bara snurra
så fick sätta mig ner på golvet...
Känns något bättre nu, tänkte bara ge er en update, sen ska jag äta lite och
efter de ska jag bädda ner mig i sängen igen och kolla serieeeee.
 
Eller kanske ska spela sims ett tag? fick värsta suget av åh spela de nu haha>.<
Men vi får se vad som sker, och se om det blir att övningsköra för första gången
idag ehehe(a) Kommer dö, så om jag gör de kom ihåg ni som vet att jag älskar er!;)
Aja ska göra ett videoinlägg till er senare så orkar nt skriva mer.
Ciao:*
hej typ kattinvation?
 
 
 


Heej, Vilken fin blogg!
Kram!

2012-08-15 // 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback