the worst kind of pain is when you're smiling just to stop the tears from falling..

Finns inte mycket att skriva om dagen.. Legat i sängen, vart helt snurrig så fort
jag rest mig, och det har bara vart så jävla mycket om allt idag, fyfan alltså..
Men har iallafall tagit bild på mina nya saker ja köpte.
 
Har även vart duktig och varit på jobbet idag. Så kom ut lite en stund, menmen.
Jo juste brände mitt finger idag så har värsta konstiga såret på de.
Menmen who cares? inte jag, har värre saker åh bry mig i på ett eller annat sätt..
 
menmen tänkte ge er några bilder, sen ska jag bädda ner mig och kolla min
älskade vampire diaries, eheh är helt fast i den nu.
aja nu ska jag inte babbla mer, skriver imorgon.
Ciao:*
bild från igårkväll
nej ni får inte se mitt face, åh ni får heller nt veta varför..
sött att ja kan ha min 4år yngre lillebrors skor:') ehehe
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback