12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig

1- jag har reumatism.
2- jag gråter väldigt ofta, minst 1gång i veckan av olika själ.
3- jag går Hotell&Turism på gymnasiet.
4- jag har skrattgropar(charmigt va?).
5- jag är profisionell på att göra mackor.
6- jag brukar skrika på min dammsugare för den stänger av sig 24/7.....
7- jag har lätt för att bli arg/irriterad (ja ni ser ju ovanstående så...)
8- jag älskar känslan av att va kär.
9- jag ska börja övningsköra i veckan, men få tror på att de kommer gå..
10- jag skriver i en dagbok.
11- jag har två riktiga bröder, sen två extra på pappas & tre extra på mammas...
12- jag är typ beroende av vampire diaries.
13- jag är jätte rädd för att bli lämnad själv.
14- jag har spelat fotboll tidigare i mitt liv.
15- jaghar lovat en person en sak som jag kämpat med i över 1 halvår nu, lyckats
med 1/5.. Men jag fortsätter kämpa för ja ska lyckas uppfylla de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback