your eyes are wonderful, your smile is too

Nyss kollat på gårdagens BB avsnitt med lillebror. Blev ingen
skola idag, sovit sjukt dåligt så hade sprängande huvudvärk plus att
jag kom inte upp ur sängen.. Har inga tabletter kvar så de kaosa imorse
pågrund av det, så pappa ska köpa nya då han slutat jobbet.
¨
Men blev lite förvånad imorse då Mathias min lillebror öppnar dörren
och frågar om jag vill ha frukust, så fixade han de till mig och sig själv,
super gulligt ju! Men så hela dagen har jag legat i soffan efter att jag kom
upp ur sängen och kollat på "Life of Ryan Schekler".
¨
Men ska snart ta och fixa ett varmt bad och sen bara chilla galet fixa kläder
som jag ska ha ikväll då jag ska jobba och så. Lederna känns bättre nu så
det känns bra, lär ju klara av att jobba då iallafall.
Åh ska även snart ta och höra med mamma om hon köpt ny färg till mitt rum
så vi kan börja göra om det i helgen:')
¨
Jo hade även världens underbaraste men ändå hemskaste dröm inatt.. Den var
underbar för det är så jag vill ha den, och de kändes så sjukt äkta.. Men den var
så otroligt hemsk eftersom det var en dröm, en dröm med bara massa önskingar..
Men nu har jag inte mera och skriva.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback