when I am old and someone ask me what I did with my life, I want to say that I spent it with you

Ska försöka komma igång med bloggningen lite granna iallafall, kanske
inte lika bra osv som förut.. Åh idag är väll nt världens bästa dag den 11:e men
men den finns ju i varje månad, men första gången jag inte kan "räkna" på den
dagen nu..
¨
Men igår så drog jag till Heron City med Evelina så käkade vi god thaimat sen kollade
vi på bio blev "hungergames" AS grym film, åh självklart grät jag under den, så typsikt
mig:') Men hade en helt underbar dag med min bästa..
Sen kom jag hem runt lite efter 10 tiden och då rasade allt och tårarna kom osv.. så
va väll vaken lite mer än en timma till innan ja lyckades somna..
¨
Åh idag vaknade jag tidigt som vanligt.. Vaknar alltid typ runt 8/9 nu för tiden o.O
Så låg jaf kvar i sängen en stund innan jag gick upp kollade teve osv, åh bara
chillat hela dagen, sen kommer troligtvis Bella hit som ska sova här så ska vi
bleka mitt hår hihi, se hur de blir, oranget kanske;)?
Men kanske bloggar senare, annars hörs vi imorgon eller i veckan.
Ciao:*
my lovely girl♥
take me back to the day when we met for the first time, when we
haved our first kiss, and just stop the movement for a while, then
let me do everything right at the second chance..


sv; tack sötis :) ska du göra ikväll då?:)

2012-04-11 // 19:06:54

sv; vad kul:D

jag ska göra, nadaa ;)

2012-04-11 // 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback