only you can give me that feeling

the best things in life are unseen, that's why we kiss, cry
and dream with our eyes closed.
¨
Har just tatt en dusch och innan det käkat middag, åh är sjukt
trött verkligen så ska låta håret torka lite till och sen lägga mig i
sängen.
Men just nu smsar jag med Evelina om allt åh inget haha.. Blir stan
imorgon med henne också, härligt härligt.
Jo juste fick hem ett nytt bankkort idag, tack och lov. Så nu
slipper jag ha mitt avbrutna som va tejpat med silvertejp haha..
¨
Åh juste fick just utbrott.. Har glömt min plattång hos pappa och har ingen
här, åh så är håret nyduschat och lär somna med blött hår.. Åh så underbart..
Men jag bloggar mera imorgon under dagen.
Ciao:*
hihihi nya kortet, så fint:'')




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback