in tha skooola

Har rast nu från näst sista lektionen.. Så sitter jag och Evelina och jobbar
med våran samhällsuppgift som vi ska redovisa om typ 1timma..
sista minuten? oohja haha..
Men iallafall hade svenska läsförståelse idag dårå som alla andra gymnasie
ettor, och det gick väll okej.. Eller det känns som det iaf.
¨
Men iallafall slutar vid 10 i tre idag och måste till stan snabbt och kolla en tröja
som ja ska beställa hem, för har inga pengar nu.. Men måste kolla upp strl D:
Juste imorgon är jag ledig från skolan, för pappa ringde läkaren idag så fick
tid imorgon kvart i 10, så får vi se vad som händer och sker.
Hoppas på de bästa helt enkelt.
Men bloggar senare idag, Ciao:*


sv: Toppen, lade till dig nu! Nummer 58.

Här har vi länken till min bloglovin där du kan följa mig tillbaka! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/704345/photographs-by-mathilda

2012-04-24 // 15:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback