i used to be normal... until i met those losers, who i now call my best friends:'')

Sitter lite på golvet och tråka vid datan då:c Smsar med Evelina och skriver
med Natali på fb nu undertiden Stefan ligger åh sover haha, osocial pöjk dedära
alltså;) Menmen snäll som jag är får han väll sova i allafall en timma till? innan jag
väcker honom, men lovade att han skulle få sova en stund då han kom hit så;$
Åh kom fram till att idag äre typ 5 dagar tills jag drar till min bästa Nathalie, helt sjukt
vad jag saknar min finaste vän alltså!
¨
Senare idag ska jag bara chilla umgås med tröttisen dårå, vi får se vad vi hittar på när
han vaknat? kanske kolla film eller något liknande, är ju trottsallt söndag vilket innebär
slappar dag;)
Men jag bloggar senare idag då jag har tid^^
Bjuder på en dagens outfit också.
Ciao:*
DAGENS OUTFIT: leggings- Gina // linne- Gina // kofta- JC


» Sanna

Jaa bara 6 dagar kvar tills lördag nu, taggaaaa! :D<3

2012-04-01 // 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback