don't try to fuck up my life, just because yours sucks and you're a jealous bitch..

Ligger nerbäddad i sängen och skriver med Evelina och Frida!
Nyss kollat på alla BB avsnitten så är ifatt nu de känns bra haha;).
Sista skoldagen imorgon, sen lång helt sjukt underbart.. Men den hade
kunna vart bättre..
¨
Men iallafall plågat mig själv lite också genom att läsa brevet om och om igen..
Varför är jag dum nog och gör det när jag ändå bara blir ledsen.. idiotisk jag
är ibland alltså.. Kanske borde kasta de, men då lär jag väll ångra mig..
¨
Menmen imorgon blire dåligt med inlägg, slutar skolan tre är hemma vid fem..
Börjar jobba vid sex och jobbar fram till halv 10 imorgon. Får se hur det går
också med mina leder, dem plågar mig riktigt mycket nu alltså.. Går typ
som en apa som fått ngt uppkört i rumpan haah..D:
¨
Aja nu ska jag lägga mig och lyssna på musik, tänka på massa saker och
sen sova.
Så hörs vi, hoppas ni haft en bra dag.
Ciao:*
jag just nu, muppbild, men med denna säger jag natti natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback