borta bra, men hemma bäst kanske de är endå.

Ligger i sängen och väntar på att Mamma och M ska konma hem så vi kan äta "middag" blir köttbullemackor. Är så trött så det är hemskt. Men haft världens bästa kryssning med mammas sida av släkten -morfar som köpte det åt oss, så 100ggr tack till världens bästa morfar. Vi har även köpt en liten present som tack med.

Men köpte en parfym, Rihannas nya parfym "Rebell" dö åt den va den luktar gott. Sen smarties, chokladpastiller, tuttifrutti godis och så nötter samt en ny mascara. Passar på när de är billigt och så sjukt färskt. Så nu har jag en massa helger framöver.
Orkar nt gå in på vad vi gjort, men haft sjukt kul, ätit gott och allt. Blev sängen runt 4 imorse så blev inte alls mkt sova.

Jo juste mamma köpte även en spermie till mig med ?vanilj likör? i haha, goa mamma. Samt två jätte fina örhängen. Har inte mycket bilder heller så ni får överleva.

Jo min lillkusin är galet söt också min moster Anna bah "vad fin du är"
jag "tack så mke"
A till Ida "vilken fin kusin du har va Ida?"
Ida "jaa! åh ja vet hur jag kommer se ut nu när jag blir stor"
Åh då menar hon att hon kommer se ut ungefär som mig eftersom hon är väldigt lik mig då jag va i hennes ålder. Morfar lyckades även blanda ihop bilder på oss, tog en bild på mig som hon fick haha. Så söt är hon.

Men ska ta och vila nu tills vi ska äta sen blir det tidig kväll.
Ciao:*









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback