Två dagar kvar.

Nyss lagt mig i sängen och funderar lite på min avslutningsklänning.. Velar lite om jag ska ha den för regnar det är den inte bra.. Men hoppas ju jag kan ha den för älskar den, hihi.
Men iallafall har idag lyckats stå emot mig själv då jag ville dra hem med en buss 14.20 eftersom vi slutade typ 13.45, men lyckades somsagt stå emot det och gjorde ett omprov ist och åkte hem med bussen 15.50 istället så är jäkla stolt. Men tar igen det imorgon då vi typ slutar efter lunch vilket inte alls gör att det blir en lång dag i skolan.

Men utöver det har jag internetshoppat, blev ett par shorts, en strandtunika och ett linne så de blir nog bra när det kommer. Har även fått mitt schema för jobb i sommar så det blir toppen, pengarna ska sparas eller iallafall hälften till tatueringen som jag ska göra efter sommaren, längtar men är endå jätte rädd för smärtan! Men vafan vill man bli fin får man lida pin;)

Men nu ska jag sova, ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback