Jun. 09, 2013

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat något idag, men varken orkat eller haft lust. Världens tråkigaste söndag på länge alltså. Men iallafall jag och M sprang till ica i åskvädret imorse för vi ville ha äggröra till frukost, men se höll sig lugnt under tiden vi var ute men när vi kom hem blev de världens smäll, typ så huset skaka. Men de blev en jävla god frukost, sen har jag suttit och spelat NFS samt gjort skolarbeten.

Sen åkte vi ut till klämmingen när det klarna upp lite så tog mitt första dopp för i år idag, och de va faktiskt inte kallt. Sen har jag bara tagit det lugnt hemma, imorgon slutar skolan 2 och då ska jag va kvar i nkpg och vänta på la familia så ska vi skaffa nya fräscha pass till oss inför utlandsresorna.
Är förövrigt 3 skoldagar kvar och sen på torsdag är de avslutning och sen har jag somnarlov, äntligen!!

Men nu ska jag sova, men bjuder på några bilder från dagen nedan.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback