jobba,jobba,jobba

Sitter vid köksbordet med datorn och har gjort lite skolarbeten, trotts att jag varit borta 
så pass mycket pågrund av min sjukdom samt smärta då jag andas så ligger jag
inte mycket efter, så ska ta det lugnt och jobba ifatt med allt nu. Det enda som känns
jobbigt att komma efter i är prov som ska göras, har två prov sen förra terminen, men
dem är enkla för det är sveriges landskap samt europas länder och det är sånt som kan
göras när som iprincip. Sen nu är det ett i svenska och ett i engelska men det kan jag göra
snart bara jag får något att plugga på.
 
Tänkte bara ge en lite uppdatering och nu fortsätta jobba med lite saker och skriva så jag
snart är ifatt allt, fast känns enda tryggt liksom med det att jag har fram tills sommarlovet
att jobba iordning allt innan betyg sätts, så är liksom ingen enorm stress och 2 veckor kvar, utan
flera månader. Men ska se till att bli klar så fort som möjligt.
 
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback