Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Jag har ingen speciell dröm om mitt bröllop, eller jo självklart
har väll alla tjejer en liten fantasi om det;)? Men jag vill ha det med mina
drömmars kille/blivanda man. Så ska de va min släkt & vänner, samt
hans släkt och vänner. 
Så ska det va enkelt, inte värsta stohejet, utan vigsel i en fin kyrka, 
middag, dans, bröllopstårta osv på något mysigt ställe utomhus, så 
ska det gå i vitt och ljusrosa:')
Så vill jag ha min den perfekta klänningen, den har jag en dröm om, den
ska vara enkel men enda dekorerad och helt perfekt haha.
Bjuder på lite bilder som skulle passa in på ett ungefär haha.

en jävla massa olika strl men skit i samma.


 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback