*

Idag tänker jag dra en stor jävla fett hiss för musik. Seriöst vet inte vad jag skulle
göra utan den.  Lyssnar på musik dagligen, och den har alltid följt mig, när jag är
ledsen har jag musik i mina öron, och när jag är glad har jag en massa dunkadunka
musik. Den kan även liksom tala om så mycket genom en text, man kan känna igen
sig så väl, och det har jag gjort så många gånger. Åh så många gånger har jag låtit
musik tala istället för mina ord.
Så musik ska få denna veckans hiss just för att den passar i alla tillfällen.
 
APRIL! APRIL! APRIL! Fytusan för april alltså, jag hatar denna månaden.
Man vet aldrig vad den har att bjuda på, från strålande sol och 20+ i solen
till 5- och snöstorm. Ena sekunden tror man att sommaren ärpåväg, och i 
den andra att vintern är tillbaka. Nej ushush denna månad är en av dem värsta på
hela året. Som idag började det snö ute, och inte lite utan var stora snöflingor och de höll på
ett tag. Och då har det inte snöat hos oss på flera veckor, och allt håller på att smälta samt
senaste veckan har det varit varmt ute men ja, april är inte att lita på.
Så April får en fet jävla diss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback