Släpp allt och känn hur vi lättar, finns inget som kan fucka det jag känner just nu.

Sitter nu i min säng och dunkar musik i mina hörlurar. Har typ nyss gjort
rent kattlådan, åh fy så hemskt det är.
Alltså deras kiss är typ västa giftiga gaserna, man får förbövelen tårar i ögonen
och allt för det är så starkt.. (varsogod till er som ville veta) ;).
 
Åh känns superbra att va iprincip frisk, bara lite tjock i halsen och huvudvärk kvar.
Faktiskt saknat skolan, så tråkigt att bara ligga hemma och ruttna>.<
Juste imorgon efter skolan innan bussen går hem så ska jag leta present till mamma
som fyller år nästa vecka nine-eleven ni vet haha.
 
Men iallafall känner nu att jag typ bara sitter och babblar om random shit nu. 
Så ska nog lägga ner med och skriva nu ehe.
Så godnatt, Ciao:*

just nu, fint mina nyckelben sticker ut, jävla klumpar o.o


» Bella

SV; ohjaa, börjar bli riktigt duktig på det ;D(Y)

2012-09-05 // 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback