you know what's beautiful? read the first word

I love just who you are,I ain't gon' try to change ya.
You are a shooting Star,That's why you are my favorite.
¨
Ska snart hyra en film så blir det en filmkväll och tjocka med mina
älskade små bröder. Skönt att kunna tänka på annat nu ikväll iallfall.
Åh känner att jag måste sluta äta onyttigt.. Kommer seriöst bli tjock snart..
¨
Har inte så mycket att skriva suttit och kollat på alla BB avsnitten som jag
missat, vart och pantat lite flaskor med Mathias, så köpte vi även godis och
läsk för kvällen under dagen. Så ingen rolig dag direkt..
¨
Jo juste har klippt av ett par jeans och gjort dem till shorts, nöjd^^
Så ska bara införskaffa nitar till dem;) Åh idag är det den 5:e maj, vilket innebär
20dagar tills jag fyller år, och 20dagar till kanske världens saknade kommer hit..
Helt sjukligt vad ont det gör av saknaden..:/
fast vi inte pratar varenda dag, så vet du hur mycket du betyder för mig!♥
¨
Men nu ska vi bestämma film och ska byta om till myskläder så jag bloggar
antingen senare ikväll eller imorgon då jag vaknar.
Ciao:*
Gårdagens outfit: jeans-Gina Tricot // linne-H&M // kofta-JC //
transparent tröja-Gina Tricot (as fail, när jag kom till skolan såg jag
ett par fläckar på den, som inte försvinner D: så slutade med bara
linnet på mig haha>.< )
shortsen jag klippt iordning;$

halvgammal bild, men gillar den..


ha en bra kväll sötis :D

2012-05-05 // 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback