jag har kämpat för att ta mig hit..

Ligger helt utmattad i sängen nu, så galet trött så det finns inte D:..
Men iallafall första skoldagen för denna veckan avklarad endast
19skoldagar kvar för mig nu, så sjukt underbart:')
¨
I skolan idag så var det tre lektioner iallafall, åh på den sista fick jag
uppgiften att ringa till ett ställe som vi ska till när vi ska åka på våran
annordnade bussresa..
Men seriöst fick panik åh klarade verkligen inte av det, så sjukt feg
jag är;$ Så tillslut ringde Rasmus iallafall, så funkade inte ens deras
telefon.. Då hade jag ju kunna ring så hade ja verkat modig:c Men varken
Lisa eller Teffeni lyckades ta sig mod till det, men dem höll i telefonen iallafall
vilket inte ens jag gjorde haha >.<
¨
Men aja efter skolan drog jag och Evelina till stan och "sprang" fram och tillbaka där
längs den gatan med alla affärerna på kanske 3ggr eftersom att jag skulle hitta den
perfekta behån haha.. Åh det gjorde jag efter många om och men, så köpte jag
även med tre par nya stringtroser. Så nu har jag lite nya underkläder.
¨
Har egentligen inget mera och skriva nu, eller jo utvecklingssamtal imorgon så blir
ett sent blogginlägg, men tänkte göra ett tidsinställt, har det perfekta för imorgon
den 8maj;) Men vi hörs imorgon igen eller kanske senare om jag inte
somnar nu eheh(a)
Så vill ni mig något och jag inte svarar på sms kära vänner, så ring mig.
Ciao:*
nya behån, åh denna kan man ta bort axelbandeln på:''')

nya troserna



Några bilder från i lördags som jag glömde lägga upp så ni får
dem nu istället, jag och bästa lillebror Mathias♥


vart är trosorna och bh'n köpt?:)

2012-05-08 // 19:25:58

hallå?:(

2012-05-09 // 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback