there’s nothing scarier than getting what you want, because that’s when you really have something to lose.

Sitter i min säng och pratar i tele med Elin, ska snart sova. Är galet
trött, men sov ändå till 11 imorse. Sen så sov jag några timmar under
dagen, men ändå är ja trött.. Att va "sjuk" eller vad ja ska kalla det tar
ju död på mig:c
¨
Inte gjort mycket idag alls, typ legat i soffan/sängen och bara mått dåligt..
Menmen 3dagar kvar nu, sen kanske jag får veta vad som är fel..
Men iallafall inte mycket att skriva eftersom dagen suger totalt, så bloggar
imorgon eller något.
Ciao:*
hihi random bild från igår, du är bra störd
gumman:*


sv: jobbigt :/ hoppas det går bra för dig :)

2012-05-29 // 21:27:04

sv: så lite så :)

2012-05-29 // 21:45:36

jätte fin blogg hörruu;)

är allt bra med dig fina du?

kram!;)

2012-05-29 // 21:48:31
» lajna

du kallar min störd... då har vi nått gemensamt gummis! :*

2012-05-30 // 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback