stay, stay with me..

Nyss kollat på BB och ätit sista pavlova biten ehe, tjock tjej:') och nu
sitter jag och lyssnar på "stay-erik hassle" och skriver med Evelina!
Har inte mycket alls att skriva nu, är inte på världens bästa humör, och
att det är skola imorgon gör absolut inget bättre.. men aja..
Bjuder på massa ego bilder från dagen, och vill ni inte se så kolla inte!
¨
Jag sitter med tårar längs min kind.. och jag vet inte varför..
är det för att jag är ensam kvar här? eller för att du faktiskt är ett halft land
ifrån mig? Eller är det av rädslan att du ska glömma bort mig helt? eller är det
att jag typ aldrig kommer få träffa dig? eller är det allt det tillsammans och
känslan av att jag sitter här helt hjälplös och inte kan ändra på något hur mycket
jag än vill..
Men varför kan jag inte bara låta det va.. Det går inte hur mycket jag än vill, det
är ju för ditt eget bästa, så du kan må bra, du kommer ju må så mycket bättre där.
Och jag vill ju att du ska det, men varför kan jag inte bara acceptera det istället
för att låta tårarna rinna längs min kind ännu en gång..
Varför ska allt vara så svårt..men med tiden lär jag nog mig att leva med att
du är någonstans ca 70mil ifrån mig..
och nu ska jag sova, godnatt.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback