people cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long

Ligger i sängen med en toast och apelsinjuice som jag ska försöka få i mig
till frukust. Vaknade 6imorse av att pappa väckte mig, men mådde sjukt illa,
huvudvärk och hade feber.. Så blev ingen skola idag:c
Inte vart sjuk,sjuk på ett tag såhär så lagom surt orkar nt med de >.<
¨
Så la mig direkt igen och somnade om och vaknade för kanske 30min sen, så
sammanlagt har ja typ sovit runt 14timmar inatt o.o Somnade innan nio, men
vaknade mitt i natten en stund då jag smsade med Stefan en snabbis innan jag
skulle sova vidare haha. Sen så sov jag till pappa väckte mig, helt okej de alltså.
¨
Men nu ligger jag här och mår illa som en gris.. Och ska kolla på gårdagens
BB-avsnitt. Sen ska jag väll försöka sova igen eller något, mår inte alls bra..
Men vi hörs.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback